2010. november 2., kedd

M O M E l ő t t

...az "Iparra" való elő/kiképzésemet három frissdiplomás iparművésztől kaptam. A műtermi, rajzi etapokat Lengyel Gergő és Kovács Mariann, míg az építészeti részét Szilágyi Szabolcs tartotta. A felkészülést 2004. októberében kezdtem el, az "alapozással". Ezt hét hónapnyi intenzív munka követte. A műtermi rajzolás, mintázás mellett tervezési feladatok is szerepeltek.


térkompozíció 1.

térkompozíció 2.

tojástartó 1.

Kezdetben alapvető kompozíciós, valamint erőtani feladatokat, a tavasz folyamán pedig egy kapszulaház tervezését kaptam. Cél: mobil, humán szükségleteket kielégítő lakóegység tervezése, melyben két embertársammal együtt élhetek. A munkát élveztem, első kalandok az építészet berkeibe.

kapszulaház 1.

kapszulaház 2.


kapszulaház 3.

A nyár közepén a felvételin bekerültem a "Iparművészetire". Életem első igazán komoly sikereként éltem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése